Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

APRAŠAS ir TAISYKLĖS

Trečiasis angelų karas

Po antrojo angelų sukilimo, mūsų kūrėjas paliko mus. Žmonija buvo sunaikinta. Mūsų egzistavimas neteko tikslo. Mes panirom į neviltį. Desperatiški bandymai išlaikyti pirminę pasaulio tvarką – žlugo. Dangaus karalystė subyrėjo į gabalus. Rojaus nebėra. Mūsų namų nebėra. Mes, puolę angelai, priversti gyventi žemėje. Netekę savo sparnų ir didelės dalies savo galių, mes tapome naujaisiais žemės gyventojais. Kai kurie iš mūsų mano, kad mes paskutinė viltis atkurti žmoniją ir buvusią pasaulio tvarką. Tačiau su tuo sutinka ne visi. Mes susiskaldę ir palikti likimo valiai. Dangaus nebėra, bet pragaras niekur nedingo. Ir jis ne po mūsų kojomis. Jis visad su mumis... 

Personažai

Žaidėjai yra puolę angelai. Jie neteko savo sparnų, tačiau išsaugojo nemažai kitų galių. Jie vis dar yra nemirtingi. Užmušti juos galima tik nukirtus galvą. Veiksmas vyksta žemėje. Įkurta gyvenvietė. Gyvenvietėje egzistuoja kelios angelų stovyklos - frakcijos.
1.       Cherubinai. Jie vis dar nepraranda vilties atkurti žmoniją. Tam jie net pasiryžę patys tapti žmonėmis. Deja, bet šis kelias reikalauja didžiulės aukos ir ne visi angelai pasiryžę sekti šiuo keliu;
2.       Serafimai. Jie mano, kad viskas prarasta ir kelio atgal nebėra. Jie netiki žmonijos atgaivinimu ir nenori tapti žmonėmis. Karingas jų būdas nenuslopo net ir po žmonijos galo.
3.       Arkangelai. Galingiausi ir stipriausi kariai. Kūrėjui juos palikus, patys nori tapti dievais. Nors ir yra galingi, tačiau jų mažuma.
4.       Demonai ir nelabieji. Pragaro gyventojai, manantys, kad nuo šiol žemė priklauso jiems, o angelai tik nedidelis nesusipratimas, kuris su laiku bus pašalintas.

Žmonių nebėra, tačiau išliko visi jų sukurti ginklai. Angelai prie savo arsenalo mielai pridėjo ir šaunamuosius parako ginklus. Deja, kulkų skaičius ribotas. Naudojami NERF ginklai. Žaidėjai gali būti su apsauginiais akiniais, taip užtikrinant savo saugumą. Yra galimybė pasiskolinti keletą akinių, bet jų skaičius ribotas.
Kiekvienas save gerbiantis angelas nešiojasi ir dangiškąjį ginklą – kalaviją. Jis ne tik primena apie prarastus namus. Kalavijas – vienintelis ginklas galintis tikrai sunaikinti angelą. Tam reikia nukirsti galvą. Naudojami minkšti, skirti LARP‘ui ginklai.
Visokie savadarbiai vėzdai, lankai ir kitas gėris. Jie gali sužeisti arba pristabdyti angelą bei demoną, tačiau norint galutinai sunaikinti personažą, reikia jį įveikti ir po to ištarti – „aš nukertu tau galvą“. Tam būtina turėti LARP‘ui pritaikytą kardą ar kirvį. Visi ginklai turi atitikti LARP‘o ginklų standartus.

Gyvenimas ir Mirtis

Angelai yra nemirtingi, kol jiems nenukertama galva. Demonai irgi. Tačiau Demonai po mirties keliauja pragaran ir iš jo vėl gali patekti į paviršinį pasaulį. Angelai nebeturi namų, nes rojus buvo sunaikintas. Jei angelas miršta – jis miršta visam laikui. Tačiau demonai nenori žudyti angelų. Jie nori juos pervilioti pas save ir taip didinti savo gretas. Kadangi neužilgo ir pragare artėja pilietinis karas.
Angelų vis mažėja tiek dėl jų tarpusavio nesutarimų, tiek dėl pragaro išperų veiklos. Ir nugalėti pragaro demonus darosi nebeįmanoma. Išlikę angelai pasitraukia į sunkiai prieinamas ir gerai įtvirtintas gyvenvietes. Tačiau jų ištekliai labai riboti. Kiek dar truks ši kankinanti egzistencija? Ar kas nors žino kaip sustabdyti slydimą į prarają?  Bandysime rasti atsakymą į šiuos ir kitus klausimus.

Kostiumai

ŠARVAI:
Gyvybės taškų skaičius priklauso nuo kostiumo ir šarvų.
3 gyvybės taškai
Visi žaidėjai turi 3 gyvybės taškus.
Šalmas arba graži kaukė (dujokaukė)
+1 gyvybės taškas
Krūtinės šarvai
+1 gyvybės taškas
Nugaros šarvai
+1 gyvybės taškas
Abiejų rankų apsauga (gali skirtis)
+1 gyvybės taškas
Abiejų kojų apsauga (gali skirtis)
+1 gyvybės taškas
Gražus bendras kostiumo vaizdas
+1 arba +2 gyvybės taškai
Maksimaliai galima surinkti
10 gyvybės taškų
Prekeivis demonas
5 gyvybės taškai
Pagrindinis blogietis
10 gyvybės taškų
Demonai (priklausomai nuo kostiumo)
5 ÷ 10 gyvybės taškų





PASTABA: Nuėmus kurią nors šarvų dalį, jos teikiama apsauga išnyksta. PVZ. praradus vieną kojos apsaugą, prarandamas 1 gyvybės taškas.

Kostiumams gali būti naudojami tiek fantastinių viduramžių šarvų detalės, tiek šiuolaikinė karinė ekipuotė. Galima net ir maišyti skirtingas epochas. 

GINKLAI:

Šaunamieji NERF ginklai - turi būti nudažyti. Vengti nenatūraliai ryškių spalvų. Vienas taiklus šūvis atima vieną gyvybės tašką. Šūvių serija atima vieną gyvybės tašką. Rikošetas nesiskaito. Draudžiama akla ugnis. 12 kulkų galima turėti su savimi. Kitas kulkas teks rasti žaidimo teritorijoje arba įsigyti iš prekeivio demono.
Kertamieji ginklai - kardai, kirviai, ietys ir kuokos. Turi būti minkšti ir saugūs naudojimui. Nukirsti galvą galima tik su kardu arba kirviu. Su kuoka, ietimi ar peiliu galima tik atimti gyvybės taškus. Tačiau kol nenukirsta galva - personažas lieka gyvas.

Skydai - apsaugo nuo kulkų, kertamųjų ginklų ir magijos. Turi būti minkšti ar bent jau su paminkštintais kraštais. Smūgiai skydais draudžiami.  


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Žaidybinių ginklų naudojimas

1) Pagrindinis žaidimo principas - sąžiningumas. Kiekvienas žaidėjas pajutęs pataikymą, pats prisipažįsta  "sužeistu" arba "nukautu".  2) Žaidime naudojami tik LARP ir NERF tipo ginklai.  3) Žaidime leidžiama naudoti tik nepavojingą pirotechniką. Tai gali būti pirktiniai dūminiai užtaisai. Arba pirktinės granatos bei minos, kurių veikimas pagrįstas užvedamos spyruoklės principu.   4) Žaidime leidžiama naudoti šaltųjų ginklų - peilių, durtuvų, kardų ir pan., imitacijas. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai.  5) Rekomenduojama žaidimo metu  dėvėti apsauginius akinius arba akis apsaugančią kaukę. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.  6) Žaidime gali būti naudojamas radijo ryšys.  7) Žaidime leidžiama dalyvauti apsirengus civiliais drabužiais (džinsais, treningais, žiedmarške ir t.t.). Kostiumas ir jo detalės suteiki

PREKEIVIS DEMONAS

Šio, postapokaliptinio pasaulio pagrindinė valiuta - prarastos sielos, kurios klajoja be vietos šioje žemėje. Žaidimo paįvairinimui, bus įvestas personažas, kuris pardavinės įvairias gėrybės. GALIMA ĮSIGYTI: 5 kulkos –> 1 siela Magiškas skydas 5 min – 5 min būni nepažeidžiamas bet negali   kenkti kitiems –>  3 sielos Sielos durys – teleportuoja personažą į žaidimo pradžią –> 3 sielos Kardas –> 5 sielos Dangiška mana – iškart atstato visus HP –> 5 sielos Antrasis šansas – Prikėlimas – prikelia personažą jei nuo jo mirties praėjo mažiau nei 1 min. –> 5 sielos