Trečiasis angelų karas
Po antrojo angelų sukilimo, mūsų kūrėjas paliko mus. Žmonija buvo
sunaikinta. Mūsų egzistavimas neteko tikslo. Mes panirom į neviltį.
Desperatiški bandymai išlaikyti pirminę pasaulio tvarką – žlugo. Dangaus
karalystė subyrėjo į gabalus. Rojaus nebėra. Mūsų namų nebėra. Mes, puolę
angelai, priversti gyventi žemėje. Netekę savo sparnų ir didelės dalies savo
galių, mes tapome naujaisiais žemės gyventojais. Kai kurie iš mūsų mano, kad
mes paskutinė viltis atkurti žmoniją ir buvusią pasaulio tvarką. Tačiau su tuo
sutinka ne visi. Mes susiskaldę ir palikti likimo valiai. Dangaus nebėra, bet
pragaras niekur nedingo. Ir jis ne po mūsų kojomis. Jis visad su mumis...
Personažai
Žaidėjai yra puolę angelai. Jie neteko savo sparnų, tačiau išsaugojo
nemažai kitų galių. Jie vis dar yra nemirtingi. Užmušti juos galima tik
nukirtus galvą. Veiksmas vyksta žemėje. Įkurta gyvenvietė. Gyvenvietėje
egzistuoja kelios angelų stovyklos - frakcijos.
1.
Cherubinai. Jie vis dar nepraranda vilties atkurti žmoniją. Tam jie net pasiryžę
patys tapti žmonėmis. Deja, bet šis kelias reikalauja didžiulės aukos ir ne
visi angelai pasiryžę sekti šiuo keliu;
2.
Serafimai.
Jie mano, kad viskas prarasta ir kelio atgal nebėra. Jie netiki žmonijos
atgaivinimu ir nenori tapti žmonėmis. Karingas jų būdas nenuslopo net ir po
žmonijos galo.
3.
Arkangelai.
Galingiausi ir stipriausi kariai. Kūrėjui juos palikus, patys nori tapti
dievais. Nors ir yra galingi, tačiau jų mažuma.
4.
Demonai
ir nelabieji. Pragaro gyventojai, manantys, kad nuo šiol žemė priklauso jiems,
o angelai tik nedidelis nesusipratimas, kuris su laiku bus pašalintas.
Žmonių nebėra, tačiau išliko visi jų sukurti ginklai. Angelai prie savo
arsenalo mielai pridėjo ir šaunamuosius parako ginklus. Deja, kulkų skaičius ribotas.
Naudojami NERF ginklai. Žaidėjai gali būti su apsauginiais akiniais, taip užtikrinant savo saugumą. Yra
galimybė pasiskolinti keletą akinių, bet jų skaičius ribotas.
Kiekvienas save gerbiantis angelas nešiojasi ir dangiškąjį ginklą –
kalaviją. Jis ne tik primena apie prarastus namus. Kalavijas – vienintelis
ginklas galintis tikrai sunaikinti angelą. Tam reikia nukirsti galvą. Naudojami
minkšti, skirti LARP‘ui ginklai.
Visokie savadarbiai vėzdai, lankai ir kitas gėris. Jie gali sužeisti arba
pristabdyti angelą bei demoną, tačiau norint galutinai sunaikinti personažą,
reikia jį įveikti ir po to ištarti – „aš nukertu tau galvą“. Tam būtina turėti
LARP‘ui pritaikytą kardą ar kirvį. Visi ginklai turi atitikti LARP‘o ginklų standartus.
Gyvenimas ir Mirtis
Angelai yra nemirtingi, kol jiems nenukertama galva. Demonai irgi. Tačiau
Demonai po mirties keliauja pragaran ir iš jo vėl gali patekti į paviršinį
pasaulį. Angelai nebeturi namų, nes rojus buvo sunaikintas. Jei angelas miršta
– jis miršta visam laikui. Tačiau demonai nenori žudyti angelų. Jie nori juos pervilioti
pas save ir taip didinti savo gretas. Kadangi neužilgo ir pragare artėja
pilietinis karas.
Angelų vis mažėja tiek dėl jų tarpusavio nesutarimų, tiek dėl pragaro
išperų veiklos. Ir nugalėti pragaro demonus darosi nebeįmanoma. Išlikę angelai
pasitraukia į sunkiai prieinamas ir gerai įtvirtintas gyvenvietes. Tačiau jų
ištekliai labai riboti. Kiek dar truks ši kankinanti egzistencija? Ar kas nors
žino kaip sustabdyti slydimą į prarają? Bandysime rasti atsakymą į šiuos ir kitus
klausimus.
Kostiumai
ŠARVAI:
Gyvybės taškų skaičius priklauso
nuo kostiumo ir šarvų.
3 gyvybės taškai
|
Visi žaidėjai turi 3 gyvybės taškus.
|
Šalmas arba graži kaukė (dujokaukė)
|
+1 gyvybės taškas
|
Krūtinės šarvai
|
+1 gyvybės taškas
|
Nugaros šarvai
|
+1 gyvybės taškas
|
Abiejų rankų apsauga (gali skirtis)
|
+1 gyvybės taškas
|
Abiejų kojų apsauga (gali skirtis)
|
+1 gyvybės taškas
|
Gražus bendras kostiumo vaizdas
|
+1 arba +2 gyvybės taškai
|
Maksimaliai
galima surinkti
|
10 gyvybės
taškų
|
Prekeivis demonas
|
5 gyvybės taškai
|
Pagrindinis blogietis
|
10 gyvybės taškų
|
Demonai (priklausomai nuo kostiumo)
|
5 ÷ 10 gyvybės taškų
|
PASTABA: Nuėmus kurią nors šarvų dalį, jos teikiama apsauga
išnyksta. PVZ. praradus vieną kojos apsaugą, prarandamas 1 gyvybės taškas.
Kostiumams gali būti naudojami
tiek fantastinių viduramžių šarvų detalės, tiek šiuolaikinė karinė ekipuotė.
Galima net ir maišyti skirtingas epochas.
GINKLAI:
Šaunamieji NERF ginklai - turi būti nudažyti. Vengti nenatūraliai
ryškių spalvų. Vienas taiklus šūvis atima vieną gyvybės tašką. Šūvių serija
atima vieną gyvybės tašką. Rikošetas nesiskaito. Draudžiama akla ugnis. 12
kulkų galima turėti su savimi. Kitas kulkas teks rasti žaidimo teritorijoje
arba įsigyti iš prekeivio demono.
Kertamieji ginklai - kardai, kirviai, ietys ir kuokos. Turi būti
minkšti ir saugūs naudojimui. Nukirsti galvą galima tik su kardu arba kirviu.
Su kuoka, ietimi ar peiliu galima tik atimti gyvybės taškus. Tačiau kol
nenukirsta galva - personažas lieka gyvas.
Skydai - apsaugo nuo kulkų, kertamųjų ginklų ir magijos. Turi būti
minkšti ar bent jau su paminkštintais kraštais. Smūgiai skydais draudžiami.
Komentarai
Rašyti komentarą